Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Kutná Hora / asistenti nákupu

asistenti nákupu

RADIX CZ s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici asistenti nákupu. Práce na plný nebo zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je RADIX CZ s.r.o., okres Kutná Hora. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Ing. Jitka Vlachová.

Zaměstnavatel: RADIX CZ s.r.o.
Místo výkonu práce: Kutná Hora
Platové ohodnocení: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 35
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Naše společnost příjme pečlivou a zodpovědnou ASISTENTKU / ASISTENTA s minimálně SŠ vzděláním ukončeném maturitou, nejlépe ekonomického směru (vhodné i pro ABSOLVENTY),příjemným vystupováním, týmového hráče se schopností řešit samostatně zadané úkoly.
V této pracovní pozici je nutná znalost MS Office, především MS Excel a MS Outlook, důslednost, analytické myšlení a schopnost rychle porozumět procesům. Vzhledem k nutné komunikaci se zahraničními dodavateli je žádoucí znalost anglického jazyka slovem a písmem.
Vašim úkolem bude především zpracování a zadání objednávek pro nákup zboží do podnikového informačního systému a s tím spojená komunikace se zahraničními dodavateli, komunikace se zákaznickým servisem a zpracování příslušných účetních dokladů související s nákupem (objednávka, příjemka, faktura).
Nabízíme Vám hlavní pracovní poměr v menší firmě s místem pracoviště v Kutné Hoře, v jednosměnném provozu, příspěvek na stravování a po ročním zapracování smlouvu na dobu neurčitou.
Pracovní poměr je možné sjednat i na kratší úvazek. Nástup je možný ihned nebo dohodou.
Vhodné i pro OZZ.

Pokud Vás nabídka oslovila, prosíme o zaslání životopisu v ČJ a motivačního dopisu v AJ na adresu: vlachova@radixcz.cz

Náplní práce je administrativní činnost související s provozem skladu:
- zpracování objednávek nákupu pro zahraniční dodavatele,
- komunikace se zahraničními dodavateli v AJ (převážně písemná),
- zpracování příjemek do ekonomického systému společnosti,
- kontrola a zápis dodacích listů, faktur souvisejících s nákupem.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického směru,
- znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží (příjemka, faktura) výhodou,
- dobrou uživatelskou znalost MS Office - Outlook, Word, Excel,
- znalost SW PREMIER výhodou nebo jiného účetního, skladového SW,
- AJ - slovem i písmem,
- logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- nástup ihned nebo dohodou,
- pracoviště v Kutné Hoře - Karlov,
- mzdu odpovídající zkušenostem a dovednostem,
- po ročním zapracování smlouvu na neurčitou,
- stravenkový paušál, telefon, notebook

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jitka Vlachová
Telefon: 734258736
E-mail: vlachova@radixcz.cz

Referenční číslo ÚP: 23617260756
Poslední aktualizace: 22.11.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 30.11.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů