Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Kutná Hora / Účetní neziskové organizace

Účetní neziskové organizace

Oblastní charita Kutná Hora nabízí volné pracovní místo na pozici Účetní neziskové organizace. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.8.2024 s ohodnocením od 26 000 do 28 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Oblastní charita Kutná Hora, okres Kutná Hora. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Mgr. Monika Pospíšilová, DiS., tel.: , e-mail: monika.pospisilova@kh.hk.caritas.cz.

Zaměstnavatel: Oblastní charita Kutná Hora
Místo výkonu práce: Kutná Hora
Platové ohodnocení: 26 000 – 28 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 31.8.2024
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Vaším úkolem bude:
* vedení účetnictví v rámci vícezdrojového financování organizace
* rozúčtování nákladů na střediska, vyúčtování dotací dle podmínek donátorů
* vedení rozpočtů středisek a spolupráce s ekonomem a vedoucími středisek
* pomoc při sestavování rozpočtu celé organizace
* ve spolupráci s dalšími účetními zpracování podvojného účetnictví, účetních uzávěrek
* příprava a shromažďování podkladů pro audit, kontroly na čerpání dotací
*zpracování účetních dokladů a jejich zaúčtování
* zpracování a zaúčtování fakturace
* zpracování dat v Excelu a v účetním programu ABRA Gen
* pravidelná spolupráce napříč organizací, především s účetními, ekonomem, dalšími zaměstnanci Správního střediska, s ostatními středisky organizace
* podílet se při nastavování nových účetních procesů ve stále se rozvíjející organizaci
* při práci se setkáte i s potřebou řešení neočekávaných úkolů (může se stát, že váš plán práce naruší úkol, který je potřeba řešit přednostně, např. okamžitá příprava podkladů pro příchod kontroly, pro přednostní vyúčtování konkrétní dotace apod.)

Požadujeme:
* minimálně vzdělání SŠ - nejlépe ekonomického směru
* uživatelskou znalost práce v MS Office - Excel, Word (především schopnost pracovat samostatně v Excelu a ochotu se v něm průběžně vzdělávat)
* dobrou znalost účetnictví, orientaci v základních účetních pojmech a účetních předpisech
* logické a analytické myšlení
* trestní bezúhonnost

Očekáváme:
* osobnost, která je schopná pracovat samostatně, ale zároveň je velmi dobrým týmovým hráčem, má pozitivní vztah k práci a nekonfliktní vystupování
* osobnost, která je aktivní, spolehlivá, pečlivá, má kreativní přístup k práci a ráda se vzdělává
* vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu (některá období jsou pro účetní stresovější, např. vyúčtování předchozího roku, kontroly apod.)
* loajalitu a motivaci pracovat v neziskovém sektoru


Výhodou je:
* dlouhodobá praxe na pozici účetní
* znalost účetního programu ABRA Gen
* znalost prostředí neziskového sektoru a způsobu financování neziskových organizací

Nabízíme:
* smysluplnou práci ve stabilní neziskové organizaci
* práci na plný úvazek, pracovní poměr na dobu určitou 2 roky (s možností dalšího prodloužení)
* získání praxe na pozici účetní a zkušeností z neziskové organizace (díky práci u nás se toho hodně naučíte o sociálních službách)
* práci ve velmi přátelském neformálním kolektivu, kde nám záleží na tom, aby se u nás kolegové cítili dobře
* příležitost k seberealizaci, k účasti na školeních a možnost dalšího profesního růstu
* flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova
* asistenci stávajících účetních při zaučení
* mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a praxi

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, možnost dalšího vzdělávání,vlastní organizace náplně práce, služební telefon, notebook.

Místo výkonu práce: Správní středisko oblastní charity, Havířská 403, Kutná Hora

Předpokládaný nástup: nejlépe ihned nebo dle dohody

Váš životopis a motivační dopis na téma:,, Jak si představujete financování neziskové organizace poskytující sociální služby a jaké výhody a nevýhody spatřujete právě v tomto způsobu financování." zasílejte na adresu: monika.pospisilova@kh.hk.caritas.cz. Do předmětu uveďte: ,,Výběrové řízení - účetní".

Bližší informace o pracovním místě Vám sdělí:
RNDr. Robert Otruba, ředitel organizace, tel: 327 315 719, 731 598 877.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Monika Pospíšilová, DiS.
E-mail: monika.pospisilova@kh.hk.caritas.cz

Referenční číslo ÚP: 25863980770
Poslední aktualizace: 4.8.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 14.8.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů